THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

понедељак, 27. јун 2011.

Krštenje-kafana I deo

Nakon krštenja eto nas u kafani. Dok gostiju još nema mama i ja poziramo tati.

Mami za ljubav odsvirao sam joj jednu pesmu.
Malo muke oko toga sa koje strane prići.

Samo malo. Obuhvatiću ga ja.

Eto,pravi muzikant.
Gosti došli a ja od silnog uzbuđenja zaspao u maminom naručju.

Nije mi smetala ni muzika pravih muzičara ni buka gostiju. Lepo sam odspavao i ustao skoro pred samu tortu. I to ne jedna već DVE.
Poklon od strina Slavice.
Njenih ruku delo. Šta reći sem da je neverovatna ta moja strina. Verujem da takvu niko nema.
Druga torta je od mame i tate.
Majstor torte je bila teta Svetlana. Hvala joj. Torta je bila predivna. Slika omiljenog lika za mene a ukusna torta za goste.

Od strine i vatromet.

Prvi sam počeo..
A onda eto i kuma Dunje i Staše.

0 коментара: