THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

петак, 24. јун 2011.

Moje krštenje 1 deo

Pogledajte dobro ovu sličicu.

Seka i ja smo uvek lepi i nasmejani ali ovog puta imali smo poseban razlog za to.
Bio je to dan 18.06.2011 godine. Dan mog krštenja. O tome su mi pričali danima. Kako će neki čika da me maže, šiša i kupa. Kupanje mi je bilo najsmešnije.
"Kako da mi pere kosu bez šampona?".
Mama je govorila: "Budi dobar, radi sve što ti kuma kaže i posle toga eto poklona". Znala je da ću za poklone sve da uradim.

Tako je i bilo....Bio sam predobar.Tako kažu. Za neverovati.
Evo nekih sliičica da vam dočaram taj dan. Stvarno je bilo onako kako mi je mama govorila..
Pored mene kuma Slađa i kuma Dunja.
Uzeli mi čarape.
A šta sad?
Ček, ček šta to radi on dole?
Dobro je, ništa strašno..
Kupanje.

Oho-ho, i peškirče.
Kao supermen
.
Čika je pevao i pevao.
A ja strpljivo čekao.

Samo još ovo i eto poklona.
Malo šetnje.
Šišanje. Ali ne kao moja teta Gaga

Na kraju, svi bili srećni i zadovoljni. Bio sam najbolji od sve dece. A bilo nas je četvoro. Ma, šalim se i ostali su bili super. Ali, samo mene je čekao poklon ispred. I to sa crvenom mašnicom. Poklon iz Smilovca.



Ptičica...

0 коментара: