THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

субота, 23. август 2008.

Dubak-prvi put

Znam, znam šta će te me pitati budete li gledali ove slike. Jesam li ja muškarac ili ne?! Da je mene neko pitao ne bi to tako bilo. Ali ja izgleda još nemam pravo glasa pa me je mama spustila u ovaj roze svemirski brod.
Prvo sam ga dobro osmotrio.


Onda sam pogledao ka publici:deke, baba, ujak i mama.

A kada sam shvatio da ovim čudom mogu ići gde ja želim a ne gde me drugi nose mojoj sreći nikad kraja.


Kada Vam budem još i rekao kako je to njeno prvo prevozno sredstvo onda možete zamisliti koji sam ja "old timer" vozio.

1 коментара:

Анониман је рекао...

Super vam ide ovaj sport :)
Nego kad bi vas sad videle moje drugarice sa roditelj.com foruma, garant bi pala kritika.
Po novom, dubak po novim pravilima, ne treba da se nađe u dečijem odrastanju.
Moji bili obojica, i što bi rekle naše babe, ništa im ne fali :)