THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

среда, 13. август 2008.

Dve nedelje na selu

Prve nedelje na selu dočekalo nas loše vreme. Dovoljno je samo reći da su baka i deka morali ložiti pa da Vam sve bude jasno. Onda su došli i lepši dani a ja sam to iskoristio za svoje prvo kupanje u bazenu koje mi je Staša poklonila. Ne volim se baš pokazivati javno u negližeu pa ću fotke sačuvati za privatnu kolekciju (devojke izvinite) ali mogu Vam reći da je bilo fenomenalno.
Posetile su nas seka Jana i teta Tanja.
Samo da napomenem da bih stavio i sliku sa seka Janom samo kad bih je imao jer seka Jana ne voli slikanje. Nekad ne volim ni ja, ali ko me pita.
Jednog dana smo otišli do sela Bežište pošto je tamo kod bake bio moj imenjak Pavle. To je sin teta Elvire i čika Paje, prijatelja mojih roditelja.

Počeo sam piti mleko iz flašice koju sam sam držao. Moji se oduševili kao da je to neka velika filozfija.


Naravno, ludirao se...


0 коментара: