THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

уторак, 12. август 2008.

Prvo letovanje

Naučio sam čemu služe leta. A sad ću i Vama reći,tj slikom ću Vam to pokazati jer kažu da slika govori više od hiljadu reči.


Ovo je inače tatina tabla na kojoj on beleži svoje mesečne obaveze. Trebao sam je slikati prethodnog meseca da biste shvatili kolika je moja i mamina radost bila velika kada je preko cele njene površine ispisao ODMOR. Eto ujedno i odgovora ako ste se zapitali što me nema već neko vreme. Pa kad je tata mogao da kaže NE svom računaru onda sam to mogao učiniti i ja. Gde sam proveo leto? E, to je duga priča koju ću Vam pričati u sledećih nekoliko dana. Za početak mogu Vam samo reći da sam malo bio kod bake i deke u Mokri, zatim na Tari a usput smo svratili i u Smilovac. Krenuću od početka našeg putovanja.

0 коментара: