THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

субота, 11. октобар 2008.

Halo!!!!!!!! Ima li koga?

Kako sam kilav zbog već napomenute situacije da bi mi malo ublažili muke, mada više verujem da je to zbog mojih glasnih žica i njihovih ušiju, dozvoljeno mi je diranje nekih stvari koje su mi inače zabranjene. Jedna od njih je i sprava zvana telefon.

Znači, telefoniranje. Kako me danas nisu obišli ni baka ni deke rešio sam da ih pozovem.


Prvo sam okrenuo bakin broj.

"Halo, bako da li me čuješ?
Šta ima u selu?
Pitaju li belopalanačke cure za mene?



Kad sam se već dokopao telefona daj da pozovem ujku i deku.

"Halo, ujko ti li si? Kako napreduje popravka teta Tanjinog auta? Ajde ako ostane neki višak delova gledaj da meni sklopiš neku mašinu. Dosadilo mi više da idem pešaka po kući. A deka šta radi? Šeta po placu i nadgleda tebe....Znači ništa novo......"

0 коментара: