THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

недеља, 12. октобар 2008.

Jesenji dan

Iako je došla jesen i već je pola oktobra prošlo danas je bio lep, sunčan dan. Rešili mama i tata da to iskoriste pa smo ovaj dan proveli u prirodi. Doduše, tata je pomagao čika Ivči, a mama i ja smo uživali sa Stašom, teta Sonjom i baka Kajom. Naravno, kako to obično biva, čist vazduh otvara apetit pa tako smo Staša i ja ponovo navalili na SMOKI. Znam da goji, ali šta ću kad ga volim. Ovog puta rešila Staša da me hrani. Evo kako je to izgledalo.

Tražio sam od mame da me ne slika ali nije se obazirala na mene.

Staša je ozbiljno shvatila sv
oj zadatak.

A ja uživao
Nisam joj dozvoljavao ni časak da odmori....
Usladilo mi se...prste da poližeš

Nakon hrane mala rekreacija. Ljuljanje.

Počelo je lagano.
Pa malo brže...
A onda brzinom vetra da mi se kosa na glavi digla

Ni mamim aparat nije mogao da me "uhvati " u kadar

0 коментара: