THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

недеља, 12. октобар 2008.

Obradujem se ko malo dete

Kada sam počeo sa pisanjem ovog bloga namera mi je bila da sačuvam trenutke moga detinjstva od zaborava. Nisam ni razmišljao kako će zajedno samnom u ovom poduhvatu učestvovati i meni dragi ljudi, kao i oni koje ne poznajem a koji mi vremenom postaju dragi. Sada kada na nekom mom postu ugledam KOMENTAR:1 ili možda 2 ja se obradujem kao malo dete.
Moji novi prijatelji su: Gaga, Suske, Walter, Deda
Hvala im što su deo moga odrastanja.
PS-opet sam
propustio dobru zabavu u emisiji na radio Bor-u.
O večeri neću ni da razmišljam.

4 коментара:

Анониман је рекао...

Pavle je moj drug !!! :D

Анониман је рекао...

I moj :)
a pošto smo i komšije... evo javno jedan poziv na kaficu... da mame malo ćaskaju..a i tebe Pavle ima ko da čuva... i ne bi ti bilo dosadno, moj Ika mnogo voli malu decu :)

Анониман је рекао...

Pavle je i moj drug i to VELIKI mali drugar! :D
Nego, Pavle reci tati da ti napravi blogić na adresi razvijotka(dot)com ili nešto slično i da blogić raste zajedno sa tobom. Za par godina napravićeš čudo, kao najmlađi bloger u BITNO organizaciji. :D

deda је рекао...

Saglasan sa sa Suskinim predlogom, Razvijotko...
Razvijotka je moj ekstra drug.
Ja volim mog drugara iako on to jos ne zna !