THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

среда, 22. октобар 2008.

Stojanovići

Pre neko veče svratile nam komšije Stojanovići: teta Sanja, čika Zoki i Boki (Teodora je bila u školi). Da mi nedostaju drugari mogu potvrditi ove sličice gde vršim napad na Bokija. Sada se plašim da sam ga prepao i da se više neće družiti samnom.
Pogledajte moj ozbiljan look dok mi teta Sanja nešto objašnjava.
Kao ja razumem o čemu govori, ali to je gotovo nemoguće. Ko još razume matematičare.

Polako prelazim na Bokija. Prvo, upoznavanje.
Onda polako hvatam zalet.

Boki me ignoriše ali i ja njega, pa zato nastavljam ono što sam naumio.



Još samo malo.
Vidite taj izbezumljeni pogled Bokija, kao da traži pomoć. Ruke teta Sanje i čika Zokija pokušavaju da me bukvalno skinu sa njega.

Na kraju je čika Zoki morao da interveniše.


0 коментара: