THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

субота, 4. октобар 2008.

Prvo izveštavanje sa BLOGOPEN-a

Ja se upravo vratio sa početka skupa BLOGOPEN. Mogu Vam reći da je super, ima ljudi sa svih strana , svi su nasmejani, raspoloženi za druženje. Mislim da sam jedino ja tamo bilo mali mrgud, ali šta da radim kad sam bio neispavan. Nekako mi nisu pogodili tajming. Nema veze, drago mi je da smo mama i ja barem na kratko bili deo ove vesele družine. Ne bi da se hvalim, ali svi su me oduševljeno prihvatili kao najmlađeg blogera, sa mnogima sam se i slikao.
Za ovu priliku obukao me je butik teta i teča, specijalno iz Beča. Na kompletu imam zaštitni znak moga bloga. Ma sav samo bio skockan.

Nepoznati ljudi su mi prilazili, pružali ruke ka meni i slikali me svojim aparatima.


Na ulazu su nas sačekale lepe promoterke. Nisam bio nešto raspoložen za slikanje sa njima ali da sam pogrešio to će mi valjda biti jasno tek kad malo odrastem.

Evo i nekih blogera sa strane.
Sanja Rastovec /simpatična teta/
Aleksandar Ilić / veseli momak/
A evo i naših:

Suske i ja
Nekako sam došao i do predsednika upravnog odbora organizacije BITNO.

To je sve za sada. Biće toga još. Preneću Vam utiske drugih jer ja sam, kao što rekoh, iz opravdanih razloga morao otići. Evo i dokaza:


Ps- sećate se one moje priče o tome kako želim biti poznat? Pa, evo, stigoh i do govornice.

Da me ljudi ozbiljno shvataju, što mi je izuzetno drago, dokazuje i akreditacija koju sam dobio. To je ovo malo zeleno što mi visi oko vrata.

3 коментара:

Анониман је рекао...

Dragi Pavle,
nadam se da ti se dopao tvoj prvi BlogOpen, i da ćeš do sledećeg već malo lakše podnositi NEspavanje popodne. Cmokić u nosić! :)

Анониман је рекао...

ti si pavle jedan veliki šećerko - medenko.. mene si oduševio.. toliko da sam čak tvoju sliku prvu stavila na svom profilu na facebooku, da ceo svet vidi kako si mi sladak..
bože zdravlja.. pa sledeće godine ponovo.. a verujem da ćeš u to vreme već i sam napisati koju reč na blogu... tipa: hdgeowiuprčo6e76wser ... ali nebitno, ko razume, shvatiće..
ljub od mene..i lepo mi spavkaj...

Sveti velikomučenik mrtvo-blogac је рекао...

Pozdrav,
ja sam ovaj Veseli momak sa http://2.bp.blogspot.com/_SsbtGv8m7mY/SOdPPwFJTKI/AAAAAAAABaY/a-e7LPm97Mc/s1600-h/DSCN8676.jpg :)

Pa me zanima da li smem da uzmem fotku i da je okacim kod mene na FB i blogu (http://flylord.blog.co.yu), naravno sa linkovanjem prema vasem blogu :)

Hvala unapred

p.s. Zovem se Aleksandar Ilic :P